Irodai háttérszolgáltatás

A rendezvényszervezés és a munkaerő kölcsönzés mellett cégünk irodai háttérszolgáltatással is foglalkozik. A megrendelő igényeinek megfelelve biztosítani tudunk személyi titkárt, menedzser asszisztenst, protokollos munkatársat, egyéb irodai háttérszemélyzetet és teljes technikai felszerelést.

Amennyiben lehetséges, és Megbízónk nem kíván erre külön munkaerőt foglalkoztatni, akkor a Multi-Zone vállalja ennek a teljes körű biztosítását cégen belül. Így biztosítani tudjuk, hogy kiváló szakmai tapasztalattal rendelkező, precíz irodai- és pénzügyi munkatársaink által a projektenkénti vagy hosszútávra történő adminisztrációt, irodai ügyintézést, megkönnyítve ezzel az Ön munkáját.

Tudunk Önnek segíteni! Hívjon most!

Céges ügyintézés

Irodai háttérszolgáltatás

Háttérszemélyzet és technika

Hívás
Útvonal